Εισαγωγή |
 |
11/03/2025 |
Διεθνής Έρευνα PISA 2025 |
 |
11/03/2025 |
Διεθνής Έρευνα PISA 2025 - Πλαίσιο Γνώσεων και Δεξιοτήτων |
 |
11/03/2025 |
Αυθεντική Διδασκαλία |
 |
11/03/2025 |
Η Αξιολόγηση του Μαθητή |
 |
11/03/2025 |
Εισαγωγή |
 |
10/09/2024 |
Προτεραιότητες ΔΜΓΕ για Σχολική Χρονιά 2024-25 |
 |
10/09/2024 |
Διαμορφωτική και Εναλλακτικές Μορφές Αξιολόγησης |
 |
10/09/2024 |
Χαρακτηριστικά Ποιοτικών Δραστηριοτήτων και η Αξιοποίησή τους |
 |
10/09/2024 |
Ενίσχυση της Διδακτικής Διαδικασίας με Χρήση Εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης |
 |
10/09/2024 |
Λάθη Μαθητών/τριών στα Μαθηματικά Γ΄Γυμνασίου (Εννοιολογική και Διαδικαστική Κατανόηση) |
 |
10/09/2024 |
Παρουσίαση |
 |
19/12/2022 |
Πλατφόρμα DESMOS - Οδηγίες για Εκπαιδευτικούς |
 |
19/12/2022 |
Πλατφόρμα DESMOS - Οδηγίες για Μαθητές/Μαθήτριες |
 |
19/12/2022 |
Εισαγωγή |
 |
13/09/2022 |
Διαμορφωτική Αξιολόγηση |
 |
13/09/2022 |
Στατιστική Ανάλυση Αποτελεσμάτων Εξετάσεων Τετραμήνων |
 |
13/09/2022 |
Οδηγός Διόρθωσης |
 |
13/09/2022 |
Εισαγωγή |
 |
13/09/2022 |
Διαμορφωτική Αξιολόγηση |
 |
13/09/2022 |
Στατιστική Ανάλυση Αποτελεσμάτων Εξετάσεων Τετραμήνων |
 |
13/09/2022 |
Λάθη Μαθητών Γ' Κατεύθυνσης Εξετάσεις Τετραμήνων |
 |
13/09/2022 |
Ανάλυση Αποτελεσμάτων Γ' Κατεύθυνσης Παγκύπριες |
 |
13/09/2022 |
Ανάλυση Αποτελεσμάτων Γ' Κοινού Κορμού Παγκύπριες |
 |
13/09/2022 |
Εφαρμογή των επεξεργασμένων θεμάτων Μαθηματικών έρευνας PISA στα Λύκεια, Τ.Ε.Σ.Ε.Κ. και Γυμνάσια |
 |
03/02/2022 |
Πλατφόρμα DESMOS - Οδηγίες για Εκπαιδευτικούς |
 |
03/02/2022 |
Πλατφόρμα DESMOS - Οδηγίες για Μαθητές/Μαθήτριες |
 |
03/02/2022 |
Σεμινάρια Επιθεώρησης Μαθηματικών Σεπτεμβρίου 2020 |
 |
01/09/2020 |
Σεμινάρια Επιθεώρησης Μαθηματικών Φεβρουαρίου 2020 |
 |
11/03/2020 |
Λάθη Μαθητών Α' Τετραμήνου |
 |
11/03/2020 |
Οδηγός Παγκύπριων Εξετάσεων |
 |
11/03/2020 |
Παραδείγματα Οργάνωσης Μαθήματος |
 |
11/03/2020 |
Σεμινάρια Επιθεώρησης Μαθηματικών Σεπτεμβρίου 2019 - Εισαγωγή |
 |
09/09/2019 |
Αποτελέσματα Π.Ε. (ΙΟΥΝΙΟΥ 2019) Μαθηματικά(43)-Γ' κοινού κορμού |
 |
09/09/2019 |
Μαθηματικά Κατεύθυνσης 2019 |
 |
09/09/2019 |
Αξιολόγηση Μαθητών και Μαθητριών στο πλαίσιο των Τετραμήνων Α' Λυκείου και Τεχνικών Σχολών |
 |
09/09/2019 |
Πλαίσιο Μάθησης Μαθηματικών |
 |
09/09/2019 |
Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2019 |
 |
20/03/2019 |
Αυθυνετική Αξιολόγηση |
 |
22/03/2018 |
Πρόγραμμα PISA 2018 - Μαθηματικά |
 |
16/01/2018 |
Διαφοροποίηση Διδασκαλίας |
 |
13/09/2017 |
Γενικά |
 |
13/09/2017 |
Μαθηματικά Κοινού Κορμού - Παρατηρήσεις |
 |
13/09/2017 |
Παράλληλες Ευθείες |
 |
13/09/2017 |
Εναλλακτική Αξιολόγηση |
 |
13/09/2017 |
Μαθηματικά Κατεύθυνσης |
 |
13/09/2017 |
Παράδειγμα Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας |
 |
13/09/2017 |
Επιμόρφωση Συντονιστών - Οκτώβριος 2016 |
 |
13/10/2016 |
Μαθηματικές Πρακτικές |
 |
21/09/2016 |
Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2016 |
 |
19/09/2016 |
Σεμινάρια Ιουνίου 2016 |
 |
24/03/2015 |
Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2016 |
 |
24/03/2015 |
Σεμινάρια Νοεμβρίου 2015 - Δείκτες Επιτυχίας και Επάρκειας - Η εφαρμογή Οργάνωση Μαθήματος – Πυθαγόρειο Θεώρημα, Β' Γυμνασίου Οργάνωση Μαθήματος (ενδεικτικό) |
  |
04/12/2015 |
Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2015 στα Μαθηματικά Ενημέρωση και οδηγίες για τα Αναλυτικά Προγράμματα και τα Νέα Ωρολόγια Προγράμματα Αναλυτικό Πρόγραμμα Μαθηματικών - Δείκτες Επιτυχίας – Δείκτες Επάρκειας |
 |
04/12/2015 |
Σεπτέμβριος 2013 |
 |
10/09/2013 |
Από το Γυμνάσιο στο Λύκειο |
 |
09/09/2013 |
Α' Λυκείου |
 |
09/09/2013 |