| Σχολική Χρονιά 2025-2026 |
| Σεμινάρια Επιθεώρησης Μαθηματικών Σεπτεμβρίου 2025 |
| Εισαγωγή |
 |
12/09/2025 |
| Παρουσίαση ΓΕΜΕ |
 |
12/09/2025 |
| Οδηγός διόρθωσης (scheme mark) με βάση τα Διεθνή Κριτήρια-Πρότυπα: Εφαρμογή σε ασκήσεις από εξεταστικά δοκίμια τελικών εξετάσεων (Γυμνασίου - Λυκείου) - Δρ Χρυσούλα Χατζηχρίστου, ΕΜΕ Μαθηματικών |
 |
12/09/2025 |
| Εισηγήσεις σε διδακτικές προσεγγίσεις: Αναστοχασμός σε λάθη μαθητών - Δρ Γιάννης Ιωάννου, ΕΜΕ Μαθηματικών |
 |
12/09/2025 |
| Τυπογραφικά λάθη - Παρερμηνείες στα διδακτικά εγχειρίδια των Μαθηματικών - Δρ Κυριάκος Κυριακού, ΕΜΕ Μαθηματικών |
 |
12/09/2025 |
| Σχολική Χρονιά 2024-2025 |
| Σεμινάρια Επιθεώρησης Μαθηματικών Φεβρουαρίου 2025 |
| Εισαγωγή |
 |
11/03/2025 |
| Διεθνής Έρευνα PISA 2025 |
 |
11/03/2025 |
| Διεθνής Έρευνα PISA 2025 - Πλαίσιο Γνώσεων και Δεξιοτήτων |
 |
11/03/2025 |
| Αυθεντική Διδασκαλία |
 |
11/03/2025 |
| Η Αξιολόγηση του Μαθητή |
 |
11/03/2025 |
| Σεμινάρια Επιθεώρησης Μαθηματικών Σεπτεμβρίου 2024 |
| Εισαγωγή |
 |
10/09/2024 |
| Προτεραιότητες ΔΜΓΕ για Σχολική Χρονιά 2024-25 |
 |
10/09/2024 |
| Διαμορφωτική και Εναλλακτικές Μορφές Αξιολόγησης |
 |
10/09/2024 |
| Χαρακτηριστικά Ποιοτικών Δραστηριοτήτων και η Αξιοποίησή τους |
 |
10/09/2024 |
| Ενίσχυση της Διδακτικής Διαδικασίας με Χρήση Εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης |
 |
10/09/2024 |
| Λάθη Μαθητών/τριών στα Μαθηματικά Γ΄Γυμνασίου (Εννοιολογική και Διαδικαστική Κατανόηση) |
 |
10/09/2024 |
| Σχολική Χρονιά 2022-2023 |
| Εφαρμογή των επεξεργασμένων θεμάτων Μαθηματικών έρευνας TIMSS στα Γυμνάσια |
| Παρουσίαση |
 |
19/12/2022 |
| Πλατφόρμα DESMOS - Οδηγίες για Εκπαιδευτικούς |
 |
19/12/2022 |
| Πλατφόρμα DESMOS - Οδηγίες για Μαθητές/Μαθήτριες |
 |
19/12/2022 |
| Σεμινάρια Επιθεώρησης Μαθηματικών Σεπτεμβρίου 2022 - Γυμνάσιο |
| Εισαγωγή |
 |
13/09/2022 |
| Διαμορφωτική Αξιολόγηση |
 |
13/09/2022 |
| Στατιστική Ανάλυση Αποτελεσμάτων Εξετάσεων Τετραμήνων |
 |
13/09/2022 |
| Οδηγός Διόρθωσης |
 |
13/09/2022 |
| Σεμινάρια Επιθεώρησης Μαθηματικών Σεπτεμβρίου 2022 - Λύκειο |
| Εισαγωγή |
 |
13/09/2022 |
| Διαμορφωτική Αξιολόγηση |
 |
13/09/2022 |
| Στατιστική Ανάλυση Αποτελεσμάτων Εξετάσεων Τετραμήνων |
 |
13/09/2022 |
| Λάθη Μαθητών Γ' Κατεύθυνσης Εξετάσεις Τετραμήνων |
 |
13/09/2022 |
| Ανάλυση Αποτελεσμάτων Γ' Κατεύθυνσης Παγκύπριες |
 |
13/09/2022 |
| Ανάλυση Αποτελεσμάτων Γ' Κοινού Κορμού Παγκύπριες |
 |
13/09/2022 |
| Σχολική Χρονιά 2021-2022 |
| Εφαρμογή των επεξεργασμένων θεμάτων Μαθηματικών έρευνας PISA στα Λύκεια, Τ.Ε.Σ.Ε.Κ. και Γυμνάσια |
 |
03/02/2022 |
| Πλατφόρμα DESMOS - Οδηγίες για Εκπαιδευτικούς |
 |
03/02/2022 |
| Πλατφόρμα DESMOS - Οδηγίες για Μαθητές/Μαθήτριες |
 |
03/02/2022 |
| Σχολική Χρονιά 2020 - 2021 |
| Σεμινάρια Επιθεώρησης Μαθηματικών Σεπτεμβρίου 2020 |
 |
01/09/2020 |
| Σχολική Χρονιά 2019 - 2020 |
| Σεμινάρια Επιθεώρησης Μαθηματικών Φεβρουαρίου 2020 |
 |
11/03/2020 |
| Λάθη Μαθητών Α' Τετραμήνου |
 |
11/03/2020 |
| Οδηγός Παγκύπριων Εξετάσεων |
 |
11/03/2020 |
| Παραδείγματα Οργάνωσης Μαθήματος |
 |
11/03/2020 |
| Σεμινάρια Επιθεώρησης Μαθηματικών Σεπτεμβρίου 2019 - Εισαγωγή |
 |
09/09/2019 |
| Αποτελέσματα Π.Ε. (ΙΟΥΝΙΟΥ 2019) Μαθηματικά(43)-Γ' κοινού κορμού |
 |
09/09/2019 |
| Μαθηματικά Κατεύθυνσης 2019 |
 |
09/09/2019 |
| Αξιολόγηση Μαθητών και Μαθητριών στο πλαίσιο των Τετραμήνων Α' Λυκείου και Τεχνικών Σχολών |
 |
09/09/2019 |
| Πλαίσιο Μάθησης Μαθηματικών |
 |
09/09/2019 |
| Σχολική Χρονιά 2018 - 2019 |
| Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2019 |
 |
20/03/2019 |
| Σχολική Χρονιά 2017 - 2018 |
| Αυθυνετική Αξιολόγηση |
 |
22/03/2018 |
| Επιμόρφωση Επιθεωρητών - Σεπτέμβριος 2017 |
| Πρόγραμμα PISA 2018 - Μαθηματικά |
 |
16/01/2018 |
| Διαφοροποίηση Διδασκαλίας |
 |
13/09/2017 |
| Γενικά |
 |
13/09/2017 |
| Μαθηματικά Κοινού Κορμού - Παρατηρήσεις |
 |
13/09/2017 |
| Παράλληλες Ευθείες |
 |
13/09/2017 |
| Εναλλακτική Αξιολόγηση |
 |
13/09/2017 |
| Μαθηματικά Κατεύθυνσης |
 |
13/09/2017 |
| Παράδειγμα Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας |
 |
13/09/2017 |
| Σχολική Χρονιά 2016 - 2017 |
| Επιμόρφωση Συντονιστών - Οκτώβριος 2016 |
 |
13/10/2016 |
| Μαθηματικές Πρακτικές |
 |
21/09/2016 |
| Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2016 |
 |
19/09/2016 |
| Σχολική Χρονιά 2015 - 2016 |
| Σεμινάρια Ιουνίου 2016 |
 |
24/03/2015 |
| Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2016 |
 |
24/03/2015 |
Σεμινάρια Νοεμβρίου 2015 - Δείκτες Επιτυχίας και Επάρκειας - Η εφαρμογή Οργάνωση Μαθήματος – Πυθαγόρειο Θεώρημα, Β' Γυμνασίου Οργάνωση Μαθήματος (ενδεικτικό) |

 |
04/12/2015 |
Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2015 στα Μαθηματικά Ενημέρωση και οδηγίες για τα Αναλυτικά Προγράμματα και τα Νέα Ωρολόγια Προγράμματα Αναλυτικό Πρόγραμμα Μαθηματικών - Δείκτες Επιτυχίας – Δείκτες Επάρκειας |
 |
04/12/2015 |
| Σχολική Χρονιά 2013 - 2014 |
| Σεπτέμβριος 2013 |
 |
10/09/2013 |
| Από το Γυμνάσιο στο Λύκειο |
 |
09/09/2013 |
| Α' Λυκείου |
 |
09/09/2013 |